Online schafkopfen
-
Online schafkopfen
Servus Oldschdädder!
Gibts bei euch schafkupferte???
Wenn ja hab ich nen Tipp für euch
www.sauspiel.de
Dagegen ist online Poker ätzend
Evtl spielmer ja mal an am Tisch!
CU Hillu
Gibts bei euch schafkupferte???
Wenn ja hab ich nen Tipp für euch
www.sauspiel.de
Dagegen ist online Poker ätzend
Evtl spielmer ja mal an am Tisch!
CU Hillu
-
-
Hobb miech moll ogmeld und a Rundn gschbilld, ned schlechd, obber scheinbor gibbds do blus an Schofkubf mid die longa Kardn, des missadn sa nuch obiedn, dass ma a an Korzn schbilln konn.
"Und Gott schuf Tony Iommi nach seinem Ebenbilde und führte ihn zusammen mit Terry Butler, Bill Ward und John Michael Osbourne" (Deaf Forever)
-
-
Wennsd mid die Korzn schbilln mogsd, Midsch, mussd amol die Seidn oschaua: http://www.internet-schafkopf.de/
Gehsd nei zu die "öffendlichn Werdshaisa", des is lings drom, und dann gehsd nei in die "Sunnaalm", do kossd mid deina Korzn schbilln, wennsd mogsd. Wennsd ned mogsd, kossdas oba aa bleim lossn. Do is aana drin, der haasd BB (also "PP"), der is glaab i orbeidslos, der schbilld do an ganzn Doch, der freid sich ollawal wenn aans mid ihm schbilld. A Fraa, die haasd glaab ich "Kunni" is do aa efdas drin, oba bei dera mussd aweng aufbassn, grod wennsd omds mid ihra schbillsd, wall do hod sa meisdns scho a weng zuvill gsuffn, des mergsd wenn sa an Scheiß zammschbilld.
Iech basenlich bevorzuch ja die Longa im Minchna Haus drom..., owa do kossd hald alles schbilln, wos ned ieberoll gschbild werd, also an Farbwenz oda an Geia aa meindwegn.
Gehsd nei zu die "öffendlichn Werdshaisa", des is lings drom, und dann gehsd nei in die "Sunnaalm", do kossd mid deina Korzn schbilln, wennsd mogsd. Wennsd ned mogsd, kossdas oba aa bleim lossn. Do is aana drin, der haasd BB (also "PP"), der is glaab i orbeidslos, der schbilld do an ganzn Doch, der freid sich ollawal wenn aans mid ihm schbilld. A Fraa, die haasd glaab ich "Kunni" is do aa efdas drin, oba bei dera mussd aweng aufbassn, grod wennsd omds mid ihra schbillsd, wall do hod sa meisdns scho a weng zuvill gsuffn, des mergsd wenn sa an Scheiß zammschbilld.
Iech basenlich bevorzuch ja die Longa im Minchna Haus drom..., owa do kossd hald alles schbilln, wos ned ieberoll gschbild werd, also an Farbwenz oda an Geia aa meindwegn.
Junge Junge Junge - 3.Liga
-
Die sind noch am entwickeln...
Demnächst soll man die Regeln auch einstellen können an den Tischen!
Um GEld wirds auch dann mal gehen...
Quasi gleiches Konzept wie bei z.B. Pokerstars aber halt doch besser ))
Auf die Hundsgfickte... Pack mers
@ Seeler: Unter was bistn angmeldet? Dann "add" ich dich mal
Demnächst soll man die Regeln auch einstellen können an den Tischen!
Um GEld wirds auch dann mal gehen...
Quasi gleiches Konzept wie bei z.B. Pokerstars aber halt doch besser ))
Auf die Hundsgfickte... Pack mers
@ Seeler: Unter was bistn angmeldet? Dann "add" ich dich mal
-